Jag förlorade - Jag kom 2:a - Alltså vann jag inte!

Senaste Kålgården Poker Tournament har avslutats. En som vanligt mycket trevlig eftermiddag/kväll med väldigt trevligt sällskap. Dagens Tour bestod av Mig, Peter, Matilda, Jonas, Renata, Simon, Henrik, Daniel, Evelina och Patrik. Före spel samlade vi ihop oss med Corona, ölkorv, rökt ost, Jägermeister och snack. Efter avslutat spel tog vi igen oss med Peters underbara lasagna, ett glas rött och efter det kaffe.

Kvällens vinnare blev Patrik efter hård heads up med 2:an i form av Mig Själv - alltså 2:a idag efter 2 vinster på raken. Okej då, fick ju i alla fall tillbaka insatsen för både mig och maken samt en liten släng att spendera på något onyttigt...





Sist men inte minst - The Winner och storvinsten regnar över Patrik!!!
(Vinnarhanden = rK + h2 mot rD + r6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0