Badkrukan tog mer än ett kärringdopp

I går var en stor historisk dag. Jag är nog den stoltaste badkruka som kan återfinnas, åtminstone i min närmsta bekantskapskrets. Jag minns knappt själv när jag senast tog ens ett kärringdopp i ett svenskt hav. Jag tycker verkligen det räcker med att gå ner till strandkanten för att känna mig tillräckligt avsvalkad för att på nytt gå upp i den underbara värmen som stekande sol i en solstol ger.

I går var dock en extremt varm dag med extremt gynnsamma vindar. En helt otrolig dag på stranden men nästan väl varmt även för mig som egentligen aldrig lider av värme. Därför smög jag mig ner, gick sakta ett par meter ut i vattnet och PLÖTSLIGT... ooooops så har jag doppat mig!!! Det var riktigt skönt så jag "slängde" mig i vattnet igen och igen. När Mannen ser detta skyndar han sig ut till mig - antagligen för att få uppleva detta under på nära håll...

Undrar om detta under kan upprepas? Vi får se - kanske redan i morgon.

(Nästan allt finns filmat...)

Kommentarer
Postat av: morsan

Oj !! Vad hände ??

2010-07-14 @ 08:46:45
Postat av: Jag själv

Ja du morsan, än är undrens tid inte förbi!!!

2010-07-14 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0