Det var historia...

Heldag på stranden även idag... men utan dopp! Det var inte tillräckligt varmt i luften så gårdagens händelse är fortfarande årets händelse i min värld.

Roligast i dag var att STORA Nixon kom på besök - jisses vad stor o snygg han är, minst decimetern högre och ett antal kilo tyngre imponerade han ändå inte nämnvärt på Drottningen av "Bengans". En riktigt go hane är han dock, skulle passa Leya perfekt för de är väldigt lika mentalt - nämligen Cooooola ända ut i svanstippen.

Inget rubbbar dock en välanpassad Ridgeback, inte ens en superfining av motsatt kön.


Även här finns en hel del filmat... Hoppas jag kan lägga fram romantiken för publicum snart!

Kommentarer
Postat av: anne

Planerar du för valpar? Det låter spännande, djurungar är alltid en sån upplevelse. :)

2010-07-16 @ 12:36:56
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Nixon

Men jag är en riktig tjejtjusare :) Tjejer är det bästa jag vet! Hoppas vi ses nåt mer i sommar!

2010-07-19 @ 21:54:34
Postat av: Leya

Det hoppas jag också - matte o husse likaså!!!

2010-07-19 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0