London - We Will Rock You




En sammanfattning från Weekend i London kan vara på sin plats:

Att resan till London planerades berodde på EPT-turnering (professionellt pokerspel) med närstående som aktiv deltagare, ett väldigt bra tillfälle att förkorta höstmörkret med en trevlig ljuspunkt. Nu blev det inte riktigt så som det var tänkt men helgen blev ändå väldigt, väldigt bra!

Den största behållningen tillskrivs musikalen We Will Rock You som är en av mina bästa nöjesupplevelser hittills! En fantastisk musikal som jag önskar alla jag känner får uppleva. Uppsättningen har haft svensk premiär med svenska artister på Cirkus i Stockholm i dagarna o har tydligen inte fått bästa kritik men upplevelsen i London var en rysning med gråtattacker som inte gick att hålla tillbaka p.g.a. otroliga sång- och dansinsatser. Vi hade dessutom absolut bästa platser på rad C (3:e från scen) mitt i salongen.

Förutom denna adrenalinkick har vi bott bra, ätit gott, åkt buss, åkt tunnelbana, gjort marknader, druckit pints, promenerat gata upp o gata ner, tagit en o annan taxi, umgåtts och njutit i fulla drag.

En lång helg att lägga till minnenas arkiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0