Liv och död...


I helgen har jag (vi) tagit ett av de svåraste beslut man kan ta...

Jag fick 1994 årets julklapp! Jag fick Bellman!!! En kattunge som var röd och vit och alldeles, alldeles underbar....

I nästan 17 år har jag älskat denna underbare kattpojk och han har älskat mig så min man nästan har blivit svartsjuk på kuppen. Han ropar MaaaMaaa - på riktigt - när jag kommer hem och pussar mig i hela ansiktet, han biter mig i hälsenorna när jag kliver upp i morgonrocken på mornarna för han kan inte låta bli mig och han kelar mig hejdlöst så fort han får ett tillfälle.

Nu är han gammal, sjuk och väldigt trött sedan en tid tillbaka och nu har det svåra beslutet varit tvunget att tas. Bellman ska få komma till katthimlen...

Älskade, älskade Bellman ♥♥♥ har förmånen att nu få ett värdigt slut. Älskar DIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0