Valle åker till London


Söndag morgon lämnar det älskade barnbarnet hemmet för några dagar i London. Hans allra första resa utanför landet med säkerligen många och väldigt mycket längre resor framför sig. Med de föräldrar den grabben har fötts till så vet jag att han, och hans kommande syskon, kommer att få uppleva en hel triad av reseupplevelser.

Här är mormorskänslorna väldigt dubblerade. Självklart tror (vet) jag att Valle kommer att må väldigt bra av de kommande resor över hela världen som han ska få uppleva, men samtidigt kommer det att bli allt för mycket längtan för mig.

Jag får helt enkelt ta tag i saken och planera in en och annan undanflykt för att ta mig till något av världens alla hörn de kommande åren!!!

Med de resvana föräldrar han ska tillbringa tiden med är jag inte det minsta orolig men vill man ändå ha lite tips kan man ju titta in t.ex. på nedanstående länk...

Tips för dig som ska resa med din bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0