Fotokollage efter kvalitetstid - grunden till en portfolio...

Efter veckans sista jobbdag blev det en liten stund hemma hos Valle och hans mamma - en väldigt givande stund med en pigg och glad grabb som delade med sig av hela sitt charmregister.

Med mig hem fick jag ett antal foton som hade beställts, riktiga foton som man kan klistra in i album eller göra kollage av. Digitalfoton och fotoredigeringsprogram i hela sin glans men här kommer mitt alldeles egna Photogallery-montage för dagen:



Nu skaffar jag album och skapar en egen (eller gemensam) portfolio...


Kommentarer
Postat av: Rajson

Tack snälla för dina värmande ord!!

Blir lite lätt genererad, anser mig absolut som en enkel amatör som brinner för min hobby!

Ha det gott!

2011-03-11 @ 19:25:51
URL: http://rajsons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0