Kärlek utan kaffe är som grädde utan kyssar...

I dag har jag äntligen fått en maskin till hemmet som är till för njutning! En Kaffemaskin!!! Eller kalla det Espressomaskin om du vill. Har nu i flera år funderat på en sådan. Jag slår ut hur många liter kaffe som helst rakt ner i slasken eftersom det ALLTID blir minst 1 (en) kaffekopp kvar efter mitt morgonkaffebegär är tillfredsställt. Nu kan jag och vem som vill få sig en alldeles färsk kopp kaffe när man själv vill, utan något spill.

Till det kommer ju bonus i form av den ljuvliga doften av nymalet kaffe...


Den här maskinen valde vi... Klick


VÄLKOMNA på en kopp kaffe!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer familjen Sjöstrand på kaffe ?

2011-05-26 @ 23:56:20
Postat av: Frida

Tack snälla Marie! Jag ska överväga mina möjligheter, lite dumt med fondvägg i vår hyresrätt bara kanske :/

2011-05-27 @ 11:01:35
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0